Tornem a casa! Amb una última experiència viscuda…

Dia 20-21. 27 i 28 de setembre.

Avui comencem la tornada a casa, un vol de 12 hores i 40 minuts entre Bangkok i Londres, més un layout de 12h a Heatrow abans d’agafar l’últim avió abans d’arribar a casa.

De moment la cosa va perfecte, mentre escric, estem sobrevolant el Mar Negre, falten unes 4 hores per arribar a Londres i està sent el viatge transoceànic més còmode que he fet fins ara, l’avió no va ple i no tenim ningú al costat, el que vol dir que tenim 3 seients per nosaltres 2.

Marxem amb diferents sensacions, és normal, han estat molts dies i moltes les coses que hem viscut, unes millors que d’altres però en general les experiències viscudes han estat positives, si més no tenen el seu costat positiu. Menys una!! Aquí vull fer un incís, en relació amb l’últim hotel, el de dimarts a la nit al aeroport de Bangkok. El seu nom, The Great Residence Hotel, 3 estrelles i reservat a través de booking. Doncs ni Great ni Residence ni Hotel. Quan vam veure el llençols i les tovalloles vam marxar, aquells llençols havien passat més d’una nit allà, havien passat diferents clients i no havien canviat ni les tovalloles, a l’alçada del Motel que vam anar a Niagara Falls. Doncs bé, vam marxar a un altra hotel, però apart d’aquest incident, tots el Hotels que hem estat anant al llarg del viatge (i que podeu trobar a la guia del viatge) han estat molt correctes.

En el proper post farem una valoració del viatge i dels hotels, restaurants, tot allò que puguem aportar per orientar-vos millor si aneu pel sud-est asiàtic i passeu per aquests països.

Bé aquest viatge ha arribat a la seva fi. Esperem haver pogut transmetre tot el que hem viscut, que hagueu pogut gaudir de la lectura i que us hagin entrat les ganes de viatjar i agafar l’avió!